A pilot study of needs assessment for in-service teacher training
Elmentve itt :
Szerzők: |
Purevjav Davaajav Molnár Edit Katalin |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
14 |
Kulcsszavak: | Tanárképzés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61407 |
Hasonló tételek
-
What do teachers learn from in-service teacher training?
Szerző: Purevjav Davaajav, et al.
Megjelent: (2017) -
Exploring Hungarian science and mathematics teachers' professional development needs a mixed methods study /
Szerző: Orosz Gábor, et al.
Megjelent: (2019) -
The relationships of background variables and teachers' perceptions of their professional knowledge and development needs
Szerző: Purevjav Davaajav, et al.
Megjelent: (2017) -
Language teachers' perceptions Professional development needs in Azerbaijan /
Szerző: Davaajav Purevjav, et al.
Megjelent: (2019) -
Health Education - Health Misconceptions - Teacher Training Lessons Learnt from a Hungarian Pilot Study
Szerző: Lipták Mónika Zoé, et al.
Megjelent: (2020)