Matematikai szöveges feladatok megoldásának stratégiái hetedik osztályos mozgássérült tanulók körében
Elmentve itt :
Szerzők: |
Juhász Mónika Pintér Henriett |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
14 |
Kulcsszavak: | Szövegértés - általános iskola - mérés - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Matematika tanulása - előadáskivonat, Fogyatékosság - testi - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61384 |
Hasonló tételek
-
A számolási készség és nem rutinszerű matematikai szöveges feladatok megoldásának vizsgálata ötödik osztályos tanulók körében
Szerző: Stockné Bereczki Ildikó
Megjelent: (2016) -
8. osztályos mozgássérült tanulók írásbeli véleményalkotásának vizsgálata
Szerző: Pintér Henriett
Megjelent: (2011) -
Matematikai készségfejlesztő feladatok mozgássérült gyermekeknek
Szerző: Dobay Pál
Megjelent: (2004) -
Matematikai szöveges feladatok nehézségének és érdekességének megítélése 5. osztályos tanulók körében
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2009) -
Matematikai szöveges feladatok és tanulási szokások vizsgálata ötödik osztályos tanulók körében
Szerző: Szomju László
Megjelent: (2014)