Relation between parenting style, mastery motivation and school achievement in adolescence
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kis Noémi Józsa Krisztián |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
14 |
Kulcsszavak: | Iskolai teljesítmény - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61350 |
Hasonló tételek
-
Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2019) -
Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2017) -
Control or involvement? Relationship between authoritative parenting style and adolescent depressive symptomatology
Szerző: Pikó Bettina, et al.
Megjelent: (2012) -
A study on the correlation between the Subject Specific Mastery Motivation Questionnaire and the scales of the dimensions of mastery motivation [absztrakt] /
Szerző: Calchei Marcela, et al.
Megjelent: (2022) -
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students cross-cultural study in Hungary and Moldova /
Szerző: Calchei Marcela
Megjelent: (2024)