The mediating role of time on task in explaining students' performance in figurative and numerical tasks of inductive reasoning
Elmentve itt :
Szerző: | Kupiainen Sirkku |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
14 |
Kulcsszavak: | Problémamegoldás - gondolkodás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61338 |
Hasonló tételek
-
The role of time-on-task in explaining students’ performance in inductive reasoning Follow-up from grade 7 to grade 9 /
Szerző: Kupiainen Sirkku, et al.
Megjelent: (2019) -
The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8 /
Szerző: Kupiainen Sirkku, et al.
Megjelent: (2018) -
The role of time on task in a test on inductive reasoning a follow-up from grade 1 to grade 2 /
Szerző: Kupiainen Sirkku, et al.
Megjelent: (2018) -
Predicting students' attainment in PISA mathematical and science literacy tasks
Szerző: Hautamäki Jarkko, et al.
Megjelent: (2017) -
Students’ task response times and task solving efficiency on online foreign language vocabulary tests
Szerző: Vidákovich Tibor
Megjelent: (2014)