Class size as a means of three-tiered support in Finnish primary schools
Elmentve itt :
Szerző: | Hienonen Ninja |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
14 |
Kulcsszavak: | Oktatásügy - finn - előadáskivonat, Longitudinális vizsgálat - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61320 |
Hasonló tételek
-
The effect of class size on the development of thinking skills of students with support needs
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2015) -
Testing in primary classes
Szerző: Gyurity Éva
Megjelent: (1997) -
Reading English in the Primary School
Szerző: Kőváry Erika
Megjelent: (1994) -
Error correction in primary school
Szerző: Novák László
Megjelent: (2002) -
Songs and rhymes in primary school
Szerző: Novák Lászlóné
Megjelent: (2002)