Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?
Elmentve itt :
Szerzők: |
Győri-Dani Dóra Jámbori Szilvia |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Kétnyelvű oktatás - középiskola - előadáskivonat, Stressz - iskolás gyermekeké - előadáskivonat, Stressz leküzdése - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61251 |
Hasonló tételek
-
The development of executive functions in high school students receiving bilingual education
Szerző: Győri-Dani Dóra, et al.
Megjelent: (2014) -
Measuring the development of executive functions in bilingual high school students using EEG
Szerző: Győri-Dani Dóra, et al.
Megjelent: (2016) -
Personality traits and coping compensate for disadvantageous decision-making in long-term alcohol abstinence
Szerző: Andó Bálint, et al.
Megjelent: (2012) -
Academic coping among elementary school students
Szerző: Bank Éva
Megjelent: (2017) -
Spirituality mediates state anxiety but not trait anxiety and depression in alcohol recovery
Szerző: Andó Bálint, et al.
Megjelent: (2015)