|
|
|
|
LEADER |
00898naa a2200193 i 4500 |
001 |
acta61251 |
005 |
20221108115428.0 |
008 |
190911s2015 hu o 1|| zxx d |
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
2 |
|
|a Győri-Dani Dóra
|
245 |
1 |
0 |
|a Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Győri-Dani Dóra
|
260 |
|
|
|c 2015
|
300 |
|
|
|a 129
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia
|v 13
|
695 |
|
|
|a Kétnyelvű oktatás - középiskola - előadáskivonat, Stressz - iskolás gyermekeké - előadáskivonat, Stressz leküzdése - előadáskivonat
|
700 |
0 |
1 |
|a Jámbori Szilvia
|e aut
|
710 |
|
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/61251/1/pek_2015_129.pdf
|z Dokumentum-elérés
|