Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Győri-Dani Dóra
Jámbori Szilvia
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2015
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 13
Kulcsszavak:Kétnyelvű oktatás - középiskola - előadáskivonat, Stressz - iskolás gyermekeké - előadáskivonat, Stressz leküzdése - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/61251
LEADER 00898naa a2200193 i 4500
001 acta61251
005 20221108115428.0
008 190911s2015 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Győri-Dani Dóra 
245 1 0 |a Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Győri-Dani Dóra 
260 |c 2015 
300 |a 129 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 13 
695 |a Kétnyelvű oktatás - középiskola - előadáskivonat, Stressz - iskolás gyermekeké - előadáskivonat, Stressz leküzdése - előadáskivonat 
700 0 1 |a Jámbori Szilvia  |e aut 
710 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/61251/1/pek_2015_129.pdf  |z Dokumentum-elérés