Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között
Elmentve itt :
Szerzők: |
Köböl Erika Vidákovich Tibor |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Szövegértés - általános iskola - mérés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61246 |
Hasonló tételek
-
A mérési körülmények hatása a tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményére
Szerző: Köböl Erika, et al.
Megjelent: (2015) -
A mérési körülmények hatása az olvasás-szövegértés teljesítményre tanulásban akadályozott tanulók esetén
Szerző: Köböl Erika
Megjelent: (2014) -
Tanulásban akadályozott tanulók szövegértése különböző modalitásokban
Szerző: Szabó Nóra
Megjelent: (2016) -
9-10. évfolyamos szakiskolai tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata
Szerző: Pásztor Tamásné
Megjelent: (2011) -
Tanulásban akadályozott tanulók történelem tanítása
Szerző: Kissné Gergelyfi Melinda
Megjelent: (2021)