Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Köböl Erika
Vidákovich Tibor
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2015
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 13
Kulcsszavak:Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Szövegértés - általános iskola - mérés - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/61246
LEADER 00971naa a2200193 i 4500
001 acta61246
005 20221108115435.0
008 190911s2015 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Köböl Erika 
245 1 0 |a Tanulásban akadályozott tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata különböző mérési körülmények között  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Köböl Erika 
260 |c 2015 
300 |a 124 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 13 
695 |a Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Szövegértés - általános iskola - mérés - előadáskivonat 
700 0 1 |a Vidákovich Tibor  |e aut 
710 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/61246/1/pek_2015_124.pdf  |z Dokumentum-elérés