Students' task solving efficiency on an online mathematics test
Elmentve itt :
Szerző: | Vidákovich Tibor |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - matematika - előadáskivonat, Matematika tanítása - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61216 |
Hasonló tételek
-
Students’ task response times and task solving efficiency on online foreign language vocabulary tests
Szerző: Vidákovich Tibor
Megjelent: (2014) -
Students' achievements and test solving behaviour on online foreign language vocabulary tests
Szerző: Vidákovich Tibor
Megjelent: (2013) -
An integrated STEM-based mathematical problem-solving test Developing and reporting psychometric evidence /
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2022) -
Cognitive and socioeconomic factors that influence the mathematical problem-solving skills of students
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2023) -
Does demographic background matter on students' mathematical problem-solving based-integrated STEM?
Szerző: Amalina Ijtihadi Kamilia, et al.
Megjelent: (2023)