Early detection of mathematical learning difficulties in the context of internal school entry tests in German primary schools
Elmentve itt :
Szerzők: |
Balt Miriam Ehlert Antje Fritz-Stratmann Annemarie |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Képességfejlesztés - matematika - általános iskola - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61181 |
Hasonló tételek
-
Impact of research on mathematical learning difficulties on teaching and learning a bridge too far? /
Szerző: Fritz-Stratmann Annemarie
Megjelent: (2018) -
A math training for early mathematics instruction Mina and the mole /
Szerző: Langhorst Petra, et al.
Megjelent: (2012) -
Digital screening for at-risk learners in math at the beginning of primary school
Szerző: Herzog Moritz, et al.
Megjelent: (2018) -
Intercultural validation of a mathematics competence test for grade 1 children
Szerző: Fritz-Stratmann Annemarie, et al.
Megjelent: (2015) -
Validation of a grade 1 mathematics competence test for learning disabled children
Szerző: Ehlert Antje, et al.
Megjelent: (2015)