Az iskola demokratikus jellegének megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Kinyó László |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (11.) (2013) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
11 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Iskolai demokratizmus - előadáskivonat, Közvéleménykutatás - előadáskivonat, Kérdőíves módszer - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61005 |
Hasonló tételek
-
A magyar történelmi események, korszakok megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján
Szerző: Kinyó László
Megjelent: (2005) -
A magyar történelmi események, korszakok, megítélése a 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat eredményei alapján
Szerző: Kinyó László
Megjelent: (2005) -
7. és 11. évfolyamos tanulók demokrácia fogalommal, demokratikus berendezkedéssel és állampolgári tulajdonságokkal kapcsolatos nézetei
Szerző: Kinyó László, et al.
Megjelent: (2010) -
A realisztikus problémamegoldás fejlettsége 11. évfolyamos tanulók körében
Szerző: Soleckiné Giczi Katalin
Megjelent: (2006) -
7. és 11. évfolyamos tanulók demokrácia- és állampolgár-értelmezései
Szerző: Kinyó László
Megjelent: (2011)