Measuring complex problem solving across different class levels assessment, invariance and construct validity /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Greiff Samuel Funke Joachim |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (10.) (2012) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
10 |
Kulcsszavak: | Problémamegoldás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60785 |
Hasonló tételek
-
Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity /
Szerző: Greiff Samuel, et al.
Megjelent: (2013) -
Cross-national gender differences in complex problem solving and their determinants
Szerző: Wüstenberg Sascha, et al.
Megjelent: (2014) -
Dynamic systems and their importance in competence assessment of problem solving
Szerző: Funke Joachim, et al.
Megjelent: (2012) -
Interactive problem solving from a static to a dynamic perspective /
Szerző: Funke Joachim
Megjelent: (2011) -
Measuring Complex Problem Solving in Jordanian Higher Education Feasibility, Construct Validity and Logfile-Based Behavioural Pattern Analyses /
Szerző: Alrababah Saleh Ahmad
Megjelent: (2022)