Leendő és gyakorló tanítók meggyőződései az olvasási motivációról
Elmentve itt :
Szerző: | Szenczi Beáta |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (9.) (2011) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
9 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60770 |
Hasonló tételek
-
Szakközépiskolai tanárok meggyőződései a gyakorlott olvasók olvasási stratégiáiról
Szerző: Molitorisz Anikó
Megjelent: (2011) -
Második osztályos tanulók meggyőződései az olvasástanulás céljáról és saját olvasásteljesítményükről
Szerző: Szenczi Beáta
Megjelent: (2012) -
Történelem tantárgyi attitűd mérése leendő tanítók körében
Szerző: Farkas Péter
Megjelent: (2006) -
Sportról és motivációról beszélget az SZTE parasportolója
Megjelent: (2023) -
Olvasási motiváció definíciók és kutatási irányok /
Szerző: Szenczi Beáta
Megjelent: (2010)