A kognitív fejleszthetőség mértékének felmérése és összehasonlítása ADHD-s és nem ADHD-s gyerekek esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Péter Eszter
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (9.) (2011) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2011
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 9
Kulcsszavak:Hiperaktivitás - előadáskivonat, ADHD - előadáskivonat, Kognitív fejlődés - mérés - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/60766
LEADER 00814naa a2200181 i 4500
001 acta60766
005 20221108115541.0
008 190828s2011 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Péter Eszter 
245 1 2 |a A kognitív fejleszthetőség mértékének felmérése és összehasonlítása ADHD-s és nem ADHD-s gyerekek esetében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Péter Eszter 
260 |c 2011 
300 |a 69 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 9 
695 |a Hiperaktivitás - előadáskivonat, ADHD - előadáskivonat, Kognitív fejlődés - mérés - előadáskivonat 
710 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (9.) (2011) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/60766/1/pek_2011_069.pdf  |z Dokumentum-elérés