A szociális kontextus, a hátrányos helyzet és a tanulási motiváció összefüggése
Elmentve itt :
Szerző: | Fejes József Balázs |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (8.) (2010) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
8 |
Kulcsszavak: | Tanulási motiváció - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60647 |
Hasonló tételek
-
A hátrányos helyzet szerepe a tanulási motiváció alakulásában
Szerző: Kis Kitti
Megjelent: (2014) -
A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában – Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése
Szerző: Fejes József Balázs
Megjelent: (2014) -
A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése
Szerző: Fejes József Balázs
Megjelent: (2014) -
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2005) -
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2005)