Consumer awareness in public services environment quantitative examination of water consumption habits in the city of Szeged /
The accurate knowledge of the customers is an essential part for good management in the public service sector, as well. However, water service market is one of the priority areas because water is a scarce resource as the world’s population keeps growing, while the amount of fresh water available is...
Elmentve itt :
Szerző: | Kazár Klára |
---|---|
Testületi szerző: | Principles of Scientific Management : International Scientific Conference |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
University of Szeged Faculty of Economics and Business Administration
Szeged
2013
|
Sorozat: | Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference
|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Vízfogyasztás - Magyarország - regionális, Szeged, Mennyiségi vizsgálat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57895 |
Hasonló tételek
-
The position of the EU organic label among Hungarian consumers - factors of awareness and regular shopping [abstract] /
Szerző: Maró Zalán Márk, et al.
Megjelent: (2019) -
The role of relationship marketing and communication at public utility services in the process of market deregulation
Szerző: Hetesi Erzsébet, et al.
Megjelent: (2011) -
Regional peculiarities in consumers' leisure-time activities, consumer- and brand-preferences [abstract] /
Szerző: Veres Zoltán, et al.
Megjelent: (2012) -
Research of youngsters’ consumption and attitudes on real estate market
Szerző: Kazár Klára
Megjelent: (2012) -
Dry flower consumer behaviour in Hungary
Szerző: Baglyas Ferenc, et al.
Megjelent: (2013)