Defining and interpreting loyalty in the case of music festivals
Loyal customers have key importance for scientific and business sector as well. For companies, customer retention can maintain high profitability, and for customers, being loyal can reduce searching costs and risks as well. However, there are numerous descriptions for loyalty; therefore examining th...
Elmentve itt :
Szerző: | Kazár Klára |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | New Ideas in a Changing World of Business Managament and Marketing
|
Kulcsszavak: | Marketing, Üzleti élet |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57765 |
Hasonló tételek
-
My brand, our festival – Exploring the impact of self-image congruency on loyalty in case of music festivals
Szerző: Kazár Klára, et al.
Megjelent: (2018) -
The importance of Customer satisfaction and loyalty CASE STUDY MTN NIGERIA /
Szerző: Akaemeziem John Ogochukwu
Megjelent: (2016) -
Brand loyalty and Factors that affect it. Case study Globacom Nigeria /
Szerző: Balogun Oluwaseun Sheriff
Megjelent: (2017) -
Loyalty Programs
Szerző: Zahid Muhammad
Megjelent: (2022) -
I. Changemakers Europe Festival A Case Study of an Interpreted Event /
Szerző: Balczó Virág
Megjelent: (2022)