Product Placement a magyar reklám új korszaka /
Napjainkban számos reklámeszköz létezik, amellyel a fogyasztók elérhetők, jelen esetben a tömegmédiumokhoz tartozó televízió illetve mozi kerül előtérbe. A nézők számára számtalan lehetőség létezik a filmnézésre, így sokan kiesnek a televízió hatóköréből, ami a harminc másodperces reklámok háttérbes...
Elmentve itt :
Szerző: | Kasza Irén Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Műhelytanulmányok
16 TDK műhelytanulmányok : „első szárnypróbáltatások” 16 |
Kulcsszavak: | Reklám, Marketing |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57757 |
Hasonló tételek
-
Product Placement - a magyar reklám új korszaka
Szerző: Kasza Irén Éva
Megjelent: (2013) -
Product placement - a reklámellenesség gyógyszere?
Szerző: Kasza Irén Éva
Megjelent: (2011) -
Drivers of productivity differences in the Hungarian manufacturing sector 2014-2017
Szerző: Juhász Péter, et al.
Megjelent: (2020) -
Livestock product supply and factor demand responsiveness a farm-level analysis in the Southern Rangelands of Kenya /
Szerző: Kibara Manyeki John, et al.
Megjelent: (2020) -
Comparative strategies and efficiency analysis of milk production chains in different EU countries
Szerző: Krieviņa Agnese, et al.
Megjelent: (2011)