Product Placement a magyar reklám új korszaka /

Napjainkban számos reklámeszköz létezik, amellyel a fogyasztók elérhetők, jelen esetben a tömegmédiumokhoz tartozó televízió illetve mozi kerül előtérbe. A nézők számára számtalan lehetőség létezik a filmnézésre, így sokan kiesnek a televízió hatóköréből, ami a harminc másodperces reklámok háttérbes...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kasza Irén Éva
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:Műhelytanulmányok 16
TDK műhelytanulmányok : „első szárnypróbáltatások” 16
Kulcsszavak:Reklám, Marketing
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57757
LEADER 02408naa a2200241 i 4500
001 acta57757
005 20220110121848.0
008 190528s2014 hu o 0|| hun d
020 |a 978-963-306-300-2 
022 |a 2061-5353 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kasza Irén Éva 
245 1 0 |a Product Placement   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a magyar reklám új korszaka /  |c  Kasza Irén Éva 
260 |c 2014 
300 |a 40-61 
490 0 |a Műhelytanulmányok  |v 16 
490 0 |a TDK műhelytanulmányok : „első szárnypróbáltatások”  |v 16 
520 3 |a Napjainkban számos reklámeszköz létezik, amellyel a fogyasztók elérhetők, jelen esetben a tömegmédiumokhoz tartozó televízió illetve mozi kerül előtérbe. A nézők számára számtalan lehetőség létezik a filmnézésre, így sokan kiesnek a televízió hatóköréből, ami a harminc másodperces reklámok háttérbeszorulását eredményezi. A hirdetőknek újabb alternatív eszközökre van szükségük, hogy fenn tudják tartani a fogyasztóik figyelmét. A product placement erre ideális reklámeszköz. A termékelhelyezés során egy adott márkát illetve terméket helyeznek el a filmben úgy, hogy az dramaturgiailag a cselekménybe illeszkedjen. A szerző bemutatja a product placement történetének néhány fordulópontját és egyes típusait hazai és nemzetközi tekintetben. Felkutatta azt az első magyar filmet is, amelyben először használták ezt a reklámeszközt. Betekintést nyerhetünk a termékmegjelenítés gyakorlati megvalósulásába a tárgyalási folyamatok körülményeibe és eredményeibe. Magyarországon ez a hirdetési forma jelenleg a kezdeti időszakát éli. Megismerhetjük ennek a korai időszaknak a szárnypróbálgatásait és tapasztalatait illetve a legfrissebb kutatásokból az is kiderül, hogy a fogyasztók nyitottak rá, sőt kíváncsian várják a hazai megoldásokat. A szerző kvantitatív kutatásának eredményeképp megtudhatjuk a nézők véleményét és elvárásait. Jelen időszak tapasztalataiból kiindulva a magyar reklám történetében egy új korszak kezdődik. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Reklám, Marketing 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57757/1/muhelytanulmanyok_016_040-061.pdf  |z Dokumentum-elérés