Z generáció és a mobiltelefon

A tanulmány témája az az új generáció, az úgynevezett Z generáció, az 1995 és 2010 között születettek. A tagjai 19 éves fiatal felnőttek, vagy éppen 4-5 öt éves kisgyermekek. Ők más világban nőttek, mint az előző generációk. Máshogy informálódnak, más forrásokat használnak, eltérő minőségi szintet é...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Dalma
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2015
Sorozat:Műhelytanulmányok 15
TDK műhelytanulmányok : „első szárnypróbáltatások” 15
Kulcsszavak:Z generáció, Mobiltelefon, Információs társadalom
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57753
LEADER 01805naa a2200241 i 4500
001 acta57753
005 20220110121848.0
008 190528s2015 hu o 0|| hun d
020 |a 978-963-306-416-0 
022 |a 2061-5353 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Vincze Dalma 
245 1 0 |a Z generáció és a mobiltelefon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Vincze Dalma 
260 |c 2015 
300 |a 85-96 
490 0 |a Műhelytanulmányok  |v 15 
490 0 |a TDK műhelytanulmányok : „első szárnypróbáltatások”  |v 15 
520 3 |a A tanulmány témája az az új generáció, az úgynevezett Z generáció, az 1995 és 2010 között születettek. A tagjai 19 éves fiatal felnőttek, vagy éppen 4-5 öt éves kisgyermekek. Ők más világban nőttek, mint az előző generációk. Máshogy informálódnak, más forrásokat használnak, eltérő minőségi szintet és funkciókat várnak el a telefonkészülékektől. Kutatásom során ezért arra a központi kérdésre kerestem a választ, hogy mi alapján választ a Z generáció mobiltelefont. Először feltáró jellegű fókuszcsoportos kutatást, majd mélyinterjúkat folytattam le, majd a kvalitatív kutatásra alapozva kérdőíves adatfelvételt hajtottam végre. Az eredményeim némileg újszerűnek mondhatóak, hiszen a mintám online és offline is informálódik, hallgat a véleményvezérekre, és az telefon önkifejezési és státusznyújtási képességei is komoly szerepet kapnak a választás során. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Z generáció, Mobiltelefon, Információs társadalom 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57753/1/muhelytanulmanyok_015_085-096.pdf  |z Dokumentum-elérés