Z generáció és a mobiltelefon

A tanulmány témája az az új generáció, az úgynevezett Z generáció, az 1995 és 2010 között születettek. A tagjai 19 éves fiatal felnőttek, vagy éppen 4-5 öt éves kisgyermekek. Ők más világban nőttek, mint az előző generációk. Máshogy informálódnak, más forrásokat használnak, eltérő minőségi szintet é...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vincze Dalma
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2015
Sorozat:Műhelytanulmányok 15
TDK műhelytanulmányok : „első szárnypróbáltatások” 15
Kulcsszavak:Z generáció, Mobiltelefon, Információs társadalom
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57753
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:A tanulmány témája az az új generáció, az úgynevezett Z generáció, az 1995 és 2010 között születettek. A tagjai 19 éves fiatal felnőttek, vagy éppen 4-5 öt éves kisgyermekek. Ők más világban nőttek, mint az előző generációk. Máshogy informálódnak, más forrásokat használnak, eltérő minőségi szintet és funkciókat várnak el a telefonkészülékektől. Kutatásom során ezért arra a központi kérdésre kerestem a választ, hogy mi alapján választ a Z generáció mobiltelefont. Először feltáró jellegű fókuszcsoportos kutatást, majd mélyinterjúkat folytattam le, majd a kvalitatív kutatásra alapozva kérdőíves adatfelvételt hajtottam végre. Az eredményeim némileg újszerűnek mondhatóak, hiszen a mintám online és offline is informálódik, hallgat a véleményvezérekre, és az telefon önkifejezési és státusznyújtási képességei is komoly szerepet kapnak a választás során.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:85-96
ISBN:978-963-306-416-0
ISSN:2061-5353