Az innovatív miliő megújulási képessége

Ma a világhálón az „innovation” fogalomra nagyjából háromszáz millió, a „lean startup” fogalomra nagyjából kétmillió, a „knowledge based organization" fogalomra nagyjából egymillió és a „creative ecology” fogalomra nagyjából húszezer találat van. Lehetetlen meghatározni az innováció fogalmi ker...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Velencei Jolán
Szeghegyi Ágnes
Baracskai Zoltán
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2017
Sorozat:Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban
Kulcsszavak:Innováció
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57707
LEADER 01953naa a2200217 i 4500
001 acta57707
005 20200414143801.0
008 190530s2017 hu o 0|| zxx d
020 |a 978-963-306-544-0 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Velencei Jolán 
245 1 3 |a Az innovatív miliő megújulási képessége  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Velencei Jolán 
260 |c 2017 
300 |a 332-344 
490 0 |a Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban 
520 3 |a Ma a világhálón az „innovation” fogalomra nagyjából háromszáz millió, a „lean startup” fogalomra nagyjából kétmillió, a „knowledge based organization" fogalomra nagyjából egymillió és a „creative ecology” fogalomra nagyjából húszezer találat van. Lehetetlen meghatározni az innováció fogalmi keretét, de talán nem is kell. Sokféle olvasata lehet a megújulásnak. Az Óbudai Egyetem „Kollaboratív tudásplatform” kutató műhelyében arra törekszünk, hogy kifejlesszünk egy teret az élményalapú innováció támogatására. Egy-egy „mashup” tartalom körül kiépíthető az innovátorok hálózata. A Kollaboratív tudásplatform megszűri a web-en megjelenő tudáslavinát, azaz kiszűri a „szemetet”, megnövelve ezzel az „ígéretes tudások” elérésének az esélyét. A tudás relevanciáját az ajánlások, azaz az ajánlókban való bizalom határozza meg. A Kollaboratív tudásplatformon elérhető „mashup” tartalomban sok minden található, de nem akármi. A felkínált tudásból a tudását gyarapító szenvedélyes innovátorok azt választhatják ki, ami ott és akkor kell nekik. 
695 |a Innováció 
700 0 1 |a Szeghegyi Ágnes  |e aut 
700 0 1 |a Baracskai Zoltán  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57707/1/menedzsment_innovaciok_az_uzleti_es_a_nonbusiness_szferakban_332-344.pdf  |z Dokumentum-elérés