A felsőoktatásba jelentkezők információs preferencia alapú szegmentálása egy magyar egyetem példáján
A felsőoktatási piac folyamatos változása jellemzi Magyarországot az elmúlt két évtizedben. Hazánkban egyszerre érezteti hatását a középiskolás korú lakosság számának csökkenése (demográfiai helyzet változása), a felsőoktatás szabályozási környezetének (politikai és jogi környezet) folyamatos alakul...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Berki Viktor Révész Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban
|
Kulcsszavak: | Felsőoktatás, Marketing |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57693 |
Hasonló tételek
-
Nagymértékben csökkent a felsőoktatásba jelentkezők száma
Szerző: Jancsovics Klaudia
Megjelent: (2020) -
Gyorsjelentés a felsőoktatásba jelentkezők számáról Tartja népszerűségét a Szegedi egyetem
Megjelent: (2006) -
Gyorsjelentés a felsőoktatásba jelentkezők számáról Tartja népszerűségét a Szegedi egyetem
Megjelent: (2006) -
Nőtt a felsőoktatásba jelentkezők száma az SZTE továbbra is a harmadik legnépszerűbb egyetem /
Szerző: Rafai Gábor
Megjelent: (2023) -
Egy ábrán megmutatjuk, miért aggasztó a felsőoktatásba jelentkezők számának drasztikus csökkenése
Szerző: Grád-Kovács Márta
Megjelent: (2020)