Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben egy felméréssorozat tanulságai /
A felsőoktatási intézmények beiskolázási marketing tevékenységei között jelentős szerepet kap a nyílt nap. Gyakran használt, általánosan elterjedt módszer a külföldi és a hazai intézmények körében is. Ugyanakkor valódi szerepéről, hatásáról keveset tudhatunk meg a szakirodalomból. Jelen tanulmány eg...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kun András István Svantner Bernadett |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
|
Kulcsszavak: | Felsőoktatás, Marketing |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57677 |
Hasonló tételek
-
Beiskolázási körút és nyílt napok
Megjelent: (2008) -
Beiskolázási körút és nyílt napok
Megjelent: (2008) -
A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben
Szerző: Kiss Marietta, et al.
Megjelent: (2014) -
A Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kara által szervezett beiskolázási nyílt napok tapasztalatai marketing szempontból
Szerző: Svartner Bernadett, et al.
Megjelent: (2014) -
Kihívások a felsőoktatási marketingben lehet megoldás a gamification? /
Szerző: Patonai Kata
Megjelent: (2018)