Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában

A mindennapi oktatás során talán már mindannyian megtapasztaltuk a változást. Ma már nem elég leíró módon előadást tartani. Az információs technológia gyors változása a tanítás területére is begyűrűzött. Az interaktivitás elengedhetetlen a színvonalas oktatáshoz. A jelen cikk a kooperatív tanulással...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Gulyásné Kerekes Rita
Hajdú Noémi
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Marketingoktatás
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57675
LEADER 02411naa a2200205 i 4500
001 acta57675
005 20221108115222.0
008 190527s2014 hu o 1|| zxx d
020 |a 978-963-306-312-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Gulyásné Kerekes Rita 
245 1 0 |a Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Gulyásné Kerekes Rita 
260 |c 2014 
300 |a 401-405 
490 0 |a „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai 
520 3 |a A mindennapi oktatás során talán már mindannyian megtapasztaltuk a változást. Ma már nem elég leíró módon előadást tartani. Az információs technológia gyors változása a tanítás területére is begyűrűzött. Az interaktivitás elengedhetetlen a színvonalas oktatáshoz. A jelen cikk a kooperatív tanulással foglalkozik. A különböző alap- és mester szakos oktatási gyakorlatunkban ma már mindennapos az esettanulmányok alkalmazása, egyéni és kiscsoportos megoldása az oktatás színesebbé és gyakorlatorientálttá tételére. Másrészt az érdemjegy megszerzésének is egy részét sok esetben különböző vállalati esetek, helyzetek és problématerületek adott tárgy szempontjait figyelembe vevő elemzése képezi. A gyakorlat azonban egyre inkább az, hogy a hallgatók körében vannak favorizált vállalatok, amelyek általában a nagyobb, vagy a földrajzilag közelebb fekvő szervezetek közé tartoznak, vagy valamilyen családi kötödés okán könnyű információszerzési forrásnak bizonyulnak. A szűk keresztmetszet kiszélesítésére, azért, hogy több témából is ne ugyanazt a céget dolgozzák ki, irányítjuk a hallgatókat, kapcsolatrendszerünket felhasználva konkrét feladatokat fogalmazunk meg számukra, mintegy megbízói feladatként. Ennek folyamatáról, sikereiről és buktatóiról szól a tanulmány, a módszer alkalmazásának lehetőségeit vizsgálva a különböző tárgyak esetében. Bemutatjuk, hogyan tehetjük a vállalati partnereket érdekeltté ebben az együttműködésben és milyen lehetőségek rejlenek a hallgatók számára is. 
695 |a Marketingoktatás 
700 0 1 |a Hajdú Noémi  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57675/1/marketing_megujulas_401-405.pdf  |z Dokumentum-elérés