A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai

Cikkünk célja azonosítani és csoportosítani a fogyasztói preferenciaváltozást okozó tényezőket. Sejtésünk szerint a tranzitív preferenciák kontextuális diszfunkcióira visszavezethetők (1) pszichológiai, (2) fiziológiai és (3) környezetből eredő okokra. Jelenlegi marketingkutatásunk elsődleges axiómá...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Veres Zoltán
Platz Petra
Hámornik Balázs Péter
Lógó Emma
Tarján Tamás
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás, Marketing
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57668

Hasonló tételek