A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai
Cikkünk célja azonosítani és csoportosítani a fogyasztói preferenciaváltozást okozó tényezőket. Sejtésünk szerint a tranzitív preferenciák kontextuális diszfunkcióira visszavezethetők (1) pszichológiai, (2) fiziológiai és (3) környezetből eredő okokra. Jelenlegi marketingkutatásunk elsődleges axiómá...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Veres Zoltán Platz Petra Hámornik Balázs Péter Lógó Emma Tarján Tamás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Marketing |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57668 |
Hasonló tételek
-
Az öngyilkosságok lehetséges okai
Szerző: Szarka Szilvia
Megjelent: (1997) -
A félreértések lehetséges okai a kultúraközi kommunikációban
Szerző: Laurinyecz István
Megjelent: (2007) -
A serdülőkori gyermekvállalás lehetséges okai egy cigánytelepen
Szerző: Béki Orsolya
Megjelent: (2013) -
A serdűlőkori [!serdülőkori] gyermekvállalás lehetséges okai egy cigánytelepen
Szerző: Béki Orsolya
Megjelent: (2013) -
A magyar adórendszer egyszerűsítésének okai és lehetséges hatásai
Szerző: Gáspár Andrea
Megjelent: (2009)