Gyermekek édességfogyasztás és vásárlás esetében betöltött szerepének vizsgálata, a lehetséges meggyőzési stratégiák feltárása
A családi vásárlási döntési folyamatok során a gyermekek különböző szerepkörökben vesznek részt a vásárlás jellegétől függően. A gyermekek beleszólása a vásárlási döntésekbe egyre nagyobb, az igazságos demokrácia miatt minden családtag hangot adhat véleményének. Azáltal, hogy a szülők engednek a bef...
Elmentve itt :
Szerző: | Pólya Éva |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Gyerekek, Édességfogyasztás |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57664 |
Hasonló tételek
-
Meggyőzési stratégiák a magazinoknál
Szerző: Novák Zsuzsanna
Megjelent: (2004) -
Meggyőzési stratégiák az Ars medicában (1577 k.)
Szerző: Kuna Ágnes
Megjelent: (2013) -
A Drosophila telomer védelmét szolgáló fehérjék fajképzésben betöltött lehetséges szerepének vizsgálata
Szerző: Vedelek Balázs
Megjelent: (2017) -
Meggyőzési stratégiák alkalmazása az OVB Vermögensberatung Kft. pénzügyi tanácsadói körében
Szerző: Köles Tamás
Megjelent: (2011) -
A Hsp gének spermatogenezisben betöltött szerepének vizsgálata
Szerző: Tripolszki Violetta
Megjelent: (2018)