Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése

Az erőforrás-alapú elméletből kiindulva a konferencia-előadás a többcsatornás értékesítéshez szükséges dinamikus képességeket mutatja be, amelyeket korábbi kvalitatív kutatások azonosítottak. A csatornák összehangolásához szükséges dinamikus (innovatív és integratív) képességek számszerűsítésére egy...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Agárdi Irma
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Innováció, Többcsatornás értékesítés
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57647
LEADER 01646naa a2200193 i 4500
001 acta57647
005 20221108115221.0
008 190524s2014 hu o 1|| zxx d
020 |a 978-963-306-312-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Agárdi Irma 
245 1 0 |a Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Agárdi Irma 
260 |c 2014 
300 |a 116-122 
490 0 |a „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai 
520 3 |a Az erőforrás-alapú elméletből kiindulva a konferencia-előadás a többcsatornás értékesítéshez szükséges dinamikus képességeket mutatja be, amelyeket korábbi kvalitatív kutatások azonosítottak. A csatornák összehangolásához szükséges dinamikus (innovatív és integratív) képességek számszerűsítésére egy többtételes skála került kifejlesztésre, amelyet egy empirikus vállalati kutatás keretén belül teszteltem. A kutatási eredmények alapján megállapítható, hogy a skála alkalmas a csatornák integrálásával kapcsolatos innovatív és integratív képességek mérésére, illetve a két dinamikus képesség kölcsönösen erősíti egymást. Az empirikus kutatás során az is igazolást nyert, hogy az innovatív képességek magasabb vállalati teljesítményt eredményeznek a vevői elégedettséget, lojalitást és értékesítési volument illetően. 
695 |a Innováció, Többcsatornás értékesítés 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57647/1/marketing_megujulas_116-122.pdf  |z Dokumentum-elérés