Co-creation mérési lehetőségek
Egy vállalat akkor tud a piacon eredményesen működni, ha képes megújulni, képes az innovációra, így az innováció a siker egyik kulcstényezőjévé vált. Az egyén előtérbe helyezése, az egyedi szükségletek egyre gyakoribb megjelenése készteti arra a vállalatokat, hogy a vevőre, partnerekre egyfajta info...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hajdú Noémi Papp Adrienn |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
|
Kulcsszavak: | Vezetés - vállalati, Innováció |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57646 |
Hasonló tételek
-
Engaging students – Is co-creation the answer?
Szerző: Kéri Anita
Megjelent: (2020) -
Responsible research and innovation and the challenges of co-creation
Szerző: Bajmócy Zoltán, et al.
Megjelent: (2022) -
Responsible research and innovation and the challenges of co-creation
Szerző: Bajmócy Zoltán, et al.
Megjelent: (2022) -
Co-Creation, Reflection, and Transformation The Social Impact of a Service-Learning Course at the University of Szeged /
Szerző: Juhász Judit, et al.
Megjelent: (2021) -
Mérési lehetőségek az iskolában
Szerző: Sebesiné Kulcsár Krisztina
Megjelent: (2008)