Bottlenecks in B2B quality management and their impact on marketing research

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Veres Zoltán
Hetesi Erzsébet
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2003
Sorozat:Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary
Kulcsszavak:Minőségszabályozás, Marketing, Vállalkozás
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57631
LEADER 00771naa a2200193 i 4500
001 acta57631
005 20190423123739.0
008 190423s2003 hu o 0|| zxx d
020 |a 963-482-645-8 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Veres Zoltán 
245 1 0 |a Bottlenecks in B2B quality management and their impact on marketing research  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Veres Zoltán 
260 |c 2003 
300 |a 130-142 
490 0 |a Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary 
695 |a Minőségszabályozás, Marketing, Vállalkozás 
700 0 1 |a Hetesi Erzsébet  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57631/1/knowledge_transfer_130-142.pdf  |z Dokumentum-elérés