Lifestyle-based segmentation in Hungary?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Veres Zoltán
Hetesi Erzsébet
Vajda Beáta
Prónay Szabolcs
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2010
Sorozat:Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon
Kulcsszavak:Szociológia - életmódkutatás - tanulmányok, Fogyasztói magatartás - tanulmányok
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57544
LEADER 00852naa a2200217 i 4500
001 acta57544
005 20190424091250.0
008 190424s2010 hu o 0|| zxx d
020 |a 978-963-306-071-1 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Veres Zoltán 
245 1 0 |a Lifestyle-based segmentation in Hungary?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Veres Zoltán 
260 |c 2010 
300 |a 261-269 
490 0 |a Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon 
695 |a Szociológia - életmódkutatás - tanulmányok, Fogyasztói magatartás - tanulmányok 
700 0 1 |a Hetesi Erzsébet  |e aut 
700 0 1 |a Vajda Beáta  |e aut 
700 0 1 |a Prónay Szabolcs  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57544/1/eletstilus_alapu_fogyasztoi_szegmensek_magyarorszagon_261-269.pdf  |z Dokumentum-elérés