Determinants and modulators in consumers' long-term intangible investment decisions stereotypes versus empirical evidences in the life insurance market /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Veres Zoltán Németh Ildikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon
|
Kulcsszavak: | Szociológia - életmódkutatás - tanulmányok, Fogyasztói magatartás - tanulmányok |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57541 |
Hasonló tételek
-
Psychological aspects of investment decisions
Szerző: Ács Attila
Megjelent: (2012) -
Portfolio optimization in investments empirical evidence from the Republic of Serbia /
Szerző: Ralevic Nebojsa M., et al.
Megjelent: (2016) -
Personality traits and coping compensate for disadvantageous decision-making in long-term alcohol abstinence
Szerző: Andó Bálint, et al.
Megjelent: (2012) -
The development of intangible assets through the cohesion policy
Szerző: Roth Anne-Marie Monika, et al.
Megjelent: (2012) -
The intangible reporting culture of the largest hungarian companies
Szerző: Kovács Zsuzsanna Ilona, et al.
Megjelent: (2021)