Revolutionising marketing research? a critical view on the promising neuromarketing /
The aim of this paper is to provide a brief overview about benefits and disadvantages of possible application of neuromarketing research methods, in which we show that what kind of barriers should neuromarketing overcome to be more acceptable in the marketing area. The paper is considered critically...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Huszár Sándor Pap Katalin |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Economics and Management of Global Value Chains : Regional Clusters, Local Networks and Entrepreneurship
|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Neuromarketing, Marketing |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57536 |
Hasonló tételek
-
Market research workbook
Szerző: Béla-Csovcsics Andrea, et al.
Megjelent: (2018) -
Some results in marketing researches
Szerző: Rădac Andreea Mihaela, et al.
Megjelent: (2008) -
Sampling techniques and marketing researchers in Nigeria [absztrakt] /
Szerző: Oluyemisi Akinola
Megjelent: (2009) -
Researching marketing orientation using PLS methodology [absztrakt] /
Szerző: Révész Balázs
Megjelent: (2009) -
Research of youngsters’ consumption and attitudes on real estate market
Szerző: Kazár Klára
Megjelent: (2012)