The economic crisis, an opportunity for retailers in Romania
There is a clear tendency for the Romanian retailing to adapt to the requirements of the international market. If in the years following Romania’s adherence to capitalism the indigenous retailing was marked by a strong segmentation in small retail units with low turnover, retail chains were consider...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Dabija Dan-Cristian Alt Monika Anetta |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Crisis Aftermath: economic policy changes in the EU and its Member States : International Conference University of Szeged 8-9 March 2012 : conference Proceedings
|
Kulcsszavak: | Élelmiszerkereskedelem - Románia, Kiskereskedelem - Románia, Kereskedelem - Románia, Gazdasági válság |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57503 |
Hasonló tételek
-
The retail market in Romania [absztrakt] /
Szerző: Budica Ilie, et al.
Megjelent: (2009) -
Empirical considerations regarding consumers' perception on an emerging market a case study on retailers in Romania /
Szerző: Dabija Dan Cristian, et al.
Megjelent: (2009) -
Economic crisis - contractual relations in Hungary and in Europe
Szerző: Papp Tekla
Megjelent: (2013) -
Multidimensional analysis of determinants of global economic crisis [absztrakt] /
Szerző: Szegál Borisz A.
Megjelent: (2009) -
Campaigning for Europe 'after' the economic 'crisis' the cases of Greece and Portugal : [abstract] /
Szerző: Poulakidakos Stamatis, et al.
Megjelent: (2023)