Flipped classroom teaching in statistics
Classical lectures are rather inefficient for the members of the Z-generation. They do not feel any motivation in it and it is usually not helpful in the learning procedure. They need much more chance to interact in the classroom and this interaction must be forced. We also need to make them realize...
Elmentve itt :
Szerző: | Galambosné Tiszberger Mónika |
---|---|
Testületi szerző: | Challenges and Innovations in Statistics Education |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Challenges and Innovations in Statistics Education
|
Kulcsszavak: | Statisztika, Oktatás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57461 |
Hasonló tételek
-
Understanding Teaching Method Used in EFL Classroom Students' and Teachers' Perspective /
Szerző: Rifai Irfan, et al.
Megjelent: (2017) -
Teaching literature in the EFL classroom
Szerző: Szűcsné Martin Erika
Megjelent: (2007) -
Teaching listening comprehension in the EFL classroom
Szerző: Csukás Erzsébet
Megjelent: (1997) -
The importance of teaching culture in language classroom
Szerző: Horváth Nóra
Megjelent: (2004) -
Statistical education needs and experiences in the Hungarian central statistical office
Szerző: Lovics Gábor, et al.
Megjelent: (2018)