Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
További közreműködők: Veres Zoltán
Dokumentumtípus: Könyv
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Üzleti Tudományok Intézete Szeged 2010
Kulcsszavak:Szociológia - életmódkutatás - tanulmányok, Fogyasztói magatartás - tanulmányok
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57380
LEADER 00891nam a2200217 i 4500
001 acta57380
005 20240603144342.0
008 190410s2010 hu o 000 hun d
020 |a 978-963-306-071-1 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
041 |a eng 
245 0 0 |a Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Üzleti Tudományok Intézete  |b Szeged  |c 2010 
300 |a 304  |c 30 cm 
561 |a Gazdaságtudományi Kar kiadványai 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Szociológia 
695 |a Szociológia - életmódkutatás - tanulmányok, Fogyasztói magatartás - tanulmányok 
700 0 1 |a Veres Zoltán 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57380/1/eletstilus_alapu_fogyasztoi_szegmensek_magyarorszagon.pdf  |z Dokumentum-elérés