The value structure of students of teacher education
Elmentve itt :
Szerző: | Kósa Maja |
---|---|
További közreműködők: | Jancsák Csaba |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Belvedere Meridionale
30 No. 4 |
Kulcsszavak: | Tanárképzés - Magyarország - 20-21. sz. - könyvismertetés |
doi: | 10.14232/belv.2018.4.17 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/56989 |
Hasonló tételek
Hasonló tételek
-
Value preferences of Students of Hungarian Teacher Education
Szerző: Jancsák Csaba
Megjelent: (2015) -
Students of Teacher Education in Hungary
Szerző: Jancsák Csaba
Megjelent: (2018) -
Exploring Hungarian teachers’ perceptions of inclusive education of SEN students
Szerző: Magyar Andrea, et al.
Megjelent: (2020) -
The Handbook of Educational Methodology for Students Majoring in Teaching and for Practicing Teachers
Szerző: Korom Alexandra
Megjelent: (2022) -
First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History Domain-Specific Profiles and Relationships /
Szerző: Korom Erzsébet, et al.
Megjelent: (2023)