Kapcsolati marketing a pénzügyi szolgáltatások piacán
Az elmúlt két évtized komoly változásokat hozott a gazdasági élet szereplőinek mindennapjaiban. Az egyre gyorsuló, élesedő versenyben a vállalatoknak azzal kellett szembesülniük, hogy a „magányos hősök" kora lejárt. Egymás felé kell fordulniuk, hiszen az éles versenyben csak a partnereikre is f...
Elmentve itt :
Szerző: | Révész Balázs |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
5 A bankszektor és stakeholderei 5 |
Kulcsszavak: | Bankügy, Pénzügy, Marketing |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/5682 |
Hasonló tételek
-
Új üzleti modellek a pénzügyi szolgáltatások piacán
Szerző: Labancz Andrea
Megjelent: (2021) -
Digitális transzformáció a telekommunikációs szolgáltatások piacán
Szerző: Horváth József György
Megjelent: (2020) -
Pénzügyi szolgáltatások az éghajlatváltozás tükrében elérhető kockázatmenedzselési eszközök /
Szerző: Csapi Vivien, et al.
Megjelent: (2009) -
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon
Szerző: Hetesi Erzsébet, et al.
Megjelent: (2018) -
Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon
Szerző: Hetesi Erzsébet, et al.
Megjelent: (2017)