A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál
A lojalitás fogalmi meghatározásának bizonytalanságai, az egymásnak ellentmondó empirikus vizsgálati eredmények arra figyelmeztetik a marketingkutatókat, hogy e kérdéskör tisztázása valószínűleg még hosszú évekig munkát ad a szakma érdeklődő művelőinek. Az energiaszolgáltatók fogyasztói lojalitásána...
Elmentve itt :
Szerző: | Hetesi Erzsébet |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2002
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
1 A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje 1 |
Kulcsszavak: | Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/5605 |
Hasonló tételek
-
Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál
Szerző: Révész Balázs
Megjelent: (2002) -
Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon?
Szerző: Hetesi Erzsébet
Megjelent: (2014) -
A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémái a szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre
Szerző: Hetesi Erzsébet
Megjelent: (2017) -
A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál
Szerző: Rekettye Gábor, et al.
Megjelent: (2002) -
A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban
Szerző: Hetesi Erzsébet, et al.
Megjelent: (2013)