A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál

A lojalitás fogalmi meghatározásának bizonytalanságai, az egymásnak ellentmondó empirikus vizsgálati eredmények arra figyelmeztetik a marketingkutatókat, hogy e kérdéskör tisztázása valószínűleg még hosszú évekig munkát ad a szakma érdeklődő művelőinek. Az energiaszolgáltatók fogyasztói lojalitásána...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hetesi Erzsébet
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2002
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 1
A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje 1
Kulcsszavak:Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/5605

Hasonló tételek