A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál

A lojalitás fogalmi meghatározásának bizonytalanságai, az egymásnak ellentmondó empirikus vizsgálati eredmények arra figyelmeztetik a marketingkutatókat, hogy e kérdéskör tisztázása valószínűleg még hosszú évekig munkát ad a szakma érdeklődő művelőinek. Az energiaszolgáltatók fogyasztói lojalitásána...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hetesi Erzsébet
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2002
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 1
A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje 1
Kulcsszavak:Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/5605
LEADER 01987naa a2200229 i 4500
001 acta5605
005 20220209093305.0
008 161015s2002 hu o 0|| hun d
022 |a 1588-8533 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Hetesi Erzsébet 
245 1 2 |a A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Hetesi Erzsébet 
260 |c 2002 
300 |a 205-218 
490 0 |a SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei  |v 1 
490 0 |a A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje  |v 1 
520 3 |a A lojalitás fogalmi meghatározásának bizonytalanságai, az egymásnak ellentmondó empirikus vizsgálati eredmények arra figyelmeztetik a marketingkutatókat, hogy e kérdéskör tisztázása valószínűleg még hosszú évekig munkát ad a szakma érdeklődő művelőinek. Az energiaszolgáltatók fogyasztói lojalitásának magyarországi vizsgálata során végzett faktorelemzések eredményei arra engednek következtetni, hogy a nemzetközileg bevált technikák a közép-kelet-európai régióban kellő körültekintést igényelnek, és a módszerek adaptálása során szükséges az adott ország, az adott ágazat és az adott kutatási probléma függvényében bizonyos módosításokkal élni. Az eredmények ugyanakkor azt is jelzik, hogy e térségben a változások üteme felgyorsult, a verseny éleződésével és a fogyasztói öntudat növekedésével párhuzamosan olyan új jelenségeknek lehetünk tanúi, amelyek következtében számos kérdésben hasonló a magyarországi fogyasztók véleménye a versenypiaci körülmények között élő fogyasztókéhoz. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/5605/1/gtk_2002_205-218.pdf  |z Dokumentum-elérés