Vizuális anyagok a magyarórán
A magyar mint idegen nyelv órák nem csupán nyelvtan- és szókincstanulást, hanem (szocio)kulturális információk elsajátítását is szolgálják. Mindehhez nagy segítséget nyújthatnak a vizuális lehetőségek is a tanítási-tanulási folyamat során. Jelen tanulmány a magyar mint idegen nyelv órák vizualitásra...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | EduLingua
3 No. 2 |
Kulcsszavak: | Magyar nyelv tanítás - külföldieknek, Nyelvtanítás - vizuális módszer |
doi: | 10.14232/edulingua.2017.2.4 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/55101 |
LEADER | 01389nab a2200205 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | acta55101 | ||
005 | 20210319112406.0 | ||
008 | 180518s2017 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 2415-945X | ||
024 | 7 | |a 10.14232/edulingua.2017.2.4 |2 doi | |
040 | |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Mátyás Dénes | |
245 | 1 | 0 | |a Vizuális anyagok a magyarórán |h [elektronikus dokumentum] / |c Mátyás Dénes |
260 | |c 2017 | ||
300 | |a 39-50 | ||
490 | 0 | |a EduLingua |v 3 No. 2 | |
520 | 3 | |a A magyar mint idegen nyelv órák nem csupán nyelvtan- és szókincstanulást, hanem (szocio)kulturális információk elsajátítását is szolgálják. Mindehhez nagy segítséget nyújthatnak a vizuális lehetőségek is a tanítási-tanulási folyamat során. Jelen tanulmány a magyar mint idegen nyelv órák vizualitásra építő, képi anyagait, valamint azok felhasználási lehetőségeit szándékozik vizsgálni. Ehhez elsősorban a Clevelandi Állami Egyetem 2015/2016-os tanév kezdő magyaróráinak tapasztalataira és kötelező kurzusanyagára épít, ugyanakkor általánosabb, más tanítási közegben is jól kamatoztatható megállapításokra törekszik. | |
695 | |a Magyar nyelv tanítás - külföldieknek, Nyelvtanítás - vizuális módszer | ||
856 | 4 | 0 | |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/55101/1/edulingua_2017_002_039-050.pdf |z Dokumentum-elérés |