A fogyasztók, mint kooperatív partnerek a vállalati értékteremtésben = Consumers, as cooperative partners in the company's valuation
Many companies are still thinking of products, instead of recognizing the XXI. century consumer experiences of possibility. In recent years, there is an increasing demand for marketplaces where companies are actively engaged with consumers, so the company recognizes the importance of consumers’ abil...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Bareith-Kiss Marianna Csonka Arnold |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Köztes-Európa : társadalomtudományi folyóirat
9 No. 1-2 |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Fogyasztói társadalom, Fogyasztók |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/55042 |
Hasonló tételek
-
A new approach to DCF valuation company valuation via iterations : [absztrakt] /
Szerző: Patena Wiktor
Megjelent: (2009) -
Partnerek
Megjelent: (1978) -
Cooperation and conflict in romantic partners’ personal projects the role of life domains /
Szerző: Rosta-Filep Orsolya, et al.
Megjelent: (2023) -
On the valuation of loss carry forwards [absztrakt] /
Szerző: Streitferdt Felix
Megjelent: (2009) -
A big data szerepe a vállalati értékteremtésben és gyakorlati megvalósulása a kkv-k világában
Szerző: Fekete Csanád Ádám
Megjelent: (2017)