Elvárások és elégedettség = Expectancy and satisfaction
The purpose of this paper is to understand how works expectancy theory more specifically, the valence - instrumentality — expectancy (VIE) model. I supposed that there is a contact between expectancy and satisfaction. In mainstream economic literature, the supremacy of the economic motive is taken f...
Elmentve itt :
Szerző: | Juhász Csilla |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat
8 No. 3 |
Kulcsszavak: | Munkaerőgazdálkodás - vállalati, Munkaszervezés - vállalati, Stratégiai tervezés, Vezetés - vállalati, Vezetéstudomány, Foglalkoztatás, Munkaerő |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/54978 |
Hasonló tételek
-
Az elégedettség és a motiválás gyakorlati összefüggései = Connection of satisfaction and motivation in practise
Szerző: Juhász Csilla
Megjelent: (2015) -
International student expectations, perceived HEI quality, satisfaction and loyalty a proposed conceptual model /
Szerző: Kéri Anita
Megjelent: (2019) -
Elvárások és realitások a munka világában = Expectations and realities in the working world
Szerző: Csehné Papp Imola
Megjelent: (2016) -
Az elvárások hatásirányai
Szerző: Juhász Csilla
Megjelent: (2011) -
Hallgatói elégedettség az EÉTK személyes tanácsadásairól = Student satisfaction on counseling
Szerző: Tessényi Judit
Megjelent: (2024)