Doctoral students' perspectives on academic publishing
Elmentve itt :
Szerzők: |
Nagano Robin Lee Spiczéné Bukovszki Edit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | EduLingua
2 No. 1 |
Kulcsszavak: | Doktori képzés - Magyarország - 20-21. sz. |
doi: | 10.14232/edulingua.2016.1.1 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/46439 |
Hasonló tételek
-
An exploratory study on doctoral students' academic English needs [absztrakt] /
Szerző: Mar Phyo Wai
Megjelent: (2022) -
THE ROLE OF DOCTORAL STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY IN THEIR ENGLISH ACADEMIC WRITING
Szerző: Phyo W. M., et al.
Megjelent: (2022) -
International doctoral students’ socialization into English academic writing proficiency
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2024) -
Doctoral students' self-assessed abilities to write publishable papers in English [abstract] /
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2023) -
Doctoral students’ English academic writing experiences through metaphor analysis
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2023)