Status based consumption in Hungary
The intention of this research is to explore how much a special type of segmentation – lifestyle-based segmentation – can be used in a Hungarian market setting. The goal is to find the answers to the question of what explanatory force lifestyle typologies have and whether it is indeed outdated to an...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Prónay Szabolcs Hetesi Erzsébet Veres Zoltán |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
The diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies |
Kulcsszavak: | Fogyasztási szokások - Magyarország - kutatási beszámoló - 21. sz. |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/36283 |
Hasonló tételek
-
Qualitative study of preferences and attitudes towards honey consumption in Hungary
Szerző: Oravecz Titanilla, et al.
Megjelent: (2019) -
Investigation of relationship between global citizenship and responsible consumption
Szerző: Hetesi Erzsébet, et al.
Megjelent: (2022) -
Is their consumption sustainable? an inquiry into the consumption habits of citizens and university students of Szeged /
Szerző: Tóth Mónika
Megjelent: (2009) -
Household consumption behaviour a cross-country comparison for Italy and the UK : [absztrakt] /
Szerző: Marini Caterina
Megjelent: (2009) -
Optimization of the Ethiopian food consumption structure- sustainability as an approach [abstract] /
Szerző: Tompa Orsolya, et al.
Megjelent: (2019)