A bizalom jelentősége a B2B piacon a hazai gyártóbázissal rendelkező gyógyszeripari innováció során
A vállalati növekedés egyik legjelentősebb, valamint a versenyképesség egyik kulcsfontosságú tényezője napjainkban az innováció. A modern üzleti életben újfajta piaci struktúrák és új iparágak láttak napvilágot. Ezen új innovatív piaci formáknál elmosódnak a határok verseny és az együttműködés mezsg...
Elmentve itt :
Szerző: | Lányi Beatrix |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Innováció : a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig |
Kulcsszavak: | Innováció, Gyógyszeripar, Bizalom |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/34440 |
Hasonló tételek
-
Bizalom jelentősége a B2B piacon a hazai előállítóbázissal rendelkező gyógyszeripari innováció során
Szerző: Lányi Beatrix
Megjelent: (2013) -
PR eszközök a B2B piacon
Szerző: Bogár Mariann
Megjelent: (2011) -
Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon
Szerző: Sándor Renáta
Megjelent: (2021) -
Gyógyszeripari Innovációs Pólushálózat
Megjelent: (2009) -
The importance of trust in the B2B market on the example of a pharmaceutical innovation abstract /
Szerző: Lányi Beatrix
Megjelent: (2013)