A bizalom jelentősége a B2B piacon a hazai gyártóbázissal rendelkező gyógyszeripari innováció során

A vállalati növekedés egyik legjelentősebb, valamint a versenyképesség egyik kulcsfontosságú tényezője napjainkban az innováció. A modern üzleti életben újfajta piaci struktúrák és új iparágak láttak napvilágot. Ezen új innovatív piaci formáknál elmosódnak a határok verseny és az együttműködés mezsg...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lányi Beatrix
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2013
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Innováció : a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig
Kulcsszavak:Innováció, Gyógyszeripar, Bizalom
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/34440

Hasonló tételek