Tudásalapú nonprofit szolgáltatások

Napjaink széleskörűen tanulmányozott témaköre a tudásintenzív szolgáltatásokat nyújtó szervezetek vizsgálata. Ezeknek a szervezeteknek a feladata tudásalapú szolgáltatások nyújtása más szervezeteknek. Hasonló irányú tendencia figyelhető meg a nonprofit szektorban is. A tanulmány célja a nonprofit sz...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Farkas Ferenc
Dobrai Katalin
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2009
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Szolgáltatások világa
Kulcsszavak:Szolgáltatások, Tudásmenedzsment
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/29203
LEADER 02050naa a2200253 i 4500
001 acta29203
005 20220302101443.0
008 161017s2009 hu o 0|| hun d
022 |a 1588-8533 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
041 |a eng 
100 1 |a Farkas Ferenc 
245 1 0 |a Tudásalapú nonprofit szolgáltatások  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Farkas Ferenc 
260 |c 2009 
300 |a 157-167 
490 0 |a SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 
490 0 |a Szolgáltatások világa 
520 3 |a Napjaink széleskörűen tanulmányozott témaköre a tudásintenzív szolgáltatásokat nyújtó szervezetek vizsgálata. Ezeknek a szervezeteknek a feladata tudásalapú szolgáltatások nyújtása más szervezeteknek. Hasonló irányú tendencia figyelhető meg a nonprofit szektorban is. A tanulmány célja a nonprofit szervezetek tudásmenedzsmentjének vizsgálata különböző szempontok figyelembe vételével. A tudásintenzív szolgáltatások rövid bemutatását követően a nonprofit szervezetek tudásfolyamatainak jellegzetes elemeit vizsgáljuk, főként a nemzetközi szakirodalom felhasználásával. A broadly studied topic of today's management issues is related to the knowledgeintensive services. The task of these organizations is to fulfill knowledge-based assignments for other organizations. Similar tendencies can be observed in the nonprofit sector, as well. The aim of this paper is to study the knowledge management features of nonprofit organizations from different perspectives. After a short description of knowledgeintensive services, the paper focuses on the most important elements of the knowledge processes of nonprofit organizations, based mostly on international literature. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Szolgáltatások, Tudásmenedzsment 
700 0 1 |a Dobrai Katalin  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/29203/1/gtk_2009_157-167.pdf  |z Dokumentum-elérés