The factors influencing the decision of wine purchase
Elmentve itt :
Szerző: | Pet Elena |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Agrár- és vidékfejlesztési szemle
3 No. 1 |
Kulcsszavak: | Közgazdaságtudomány, Agrártudomány |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/13043 |
Hasonló tételek
-
Sensory examination of honey and the effect of sensory characteristics on purchase decisions
Szerző: Oravecz Titanilla, et al.
Megjelent: (2019) -
A study on consumers' interest in purchasing biological produce
Szerző: Pet Elena, et al.
Megjelent: (2014) -
The influence of grape varieties and cultivation on wine quality
Szerző: Wang Yan
Megjelent: (2021) -
A literature review on the affective factors that influence data-driven decision-making
Szerző: Sebestyén Edmond
Megjelent: (2021) -
The impact of country image, country-of-origin image and consumer ethnocentrism on purchase decisions a study about Azerbaijani food companies’ entry into Hungarian Market /
Szerző: Salmanli Ilkin, et al.
Megjelent: (2020)