A kultúrstatisztika és annak területei, különös tekintettel a magyar oktatásügy alakulására a rendszerváltástól napjainkig
Alapvető munkaügyi ismeretek oktatása a középszintű oktatási intézményekben
Coaching és a felsőoktatás kapcsolata
A szakképzés múltja, jelene és jövője
Haar Alfrédról
Rossz gyerek a mai iskolában?
Mennyire jó a mi iskolánk? intézményértékelés az Árpád Fejedelem Téri Általános Iskolában /
Elégedettség és kapcsolattartás szülői elégedettségmérés Budapest peremkerületének lakótelepi iskolájában. /
A Pedagógusok értékelése és a továbbképzési rendszer kapcsolata
A múltból a jövő felé haladó úton esettanulmány egy kistérség óvodájáról. /
Hogyan mondjam el neked, amit el lehet? szervezeti kommunikáció vizsgálata integrált nevelési intézményben /
„Vertikális” munkaközösségek működése egy szolnoki általános iskolában (esettanulmány) /
Művészetoktatási innováció lehetőségei az Európai Uniós csatlakozás után /Musica Humana Project: a kelet-közép-európai régió /
Tapasztalatmorzsák a COMENIUS 2000 I. modell bevezetéséről egy budapesti általános iskolában avagy /
Helyzetkép Magyarország oktatáspolitikájának, intézményrendszerének, társadalmi szervezeteinek a roma gyerekekkel kapcsolatos eddig megtett lépéseiről európai kitekintéssel /Intézményvezetői látkép saját intézményem eddig elért /
Eljárások nyitott tanulási környezet biztosítására (Az Európai Tanács munkaprogramja, a magyar oktatásirányítás céljai valamint a Közgazdasági Politechnikum törekvései nyomán) /
Szolgálatára! a nyitott, szolgáltató intézményi filozófia elfogadtatása iskolánkban és településünkön /
Minőségirányítás a közoktatásban (Partnerközpontú működés közoktatási modellje) /
A mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete gyakorló Közoktatási Intézménye Általános Iskolája hatékonysága vezetői értelmezések és modellek. /
Az általános iskolai matematikatanítás logikai problémái